Aanmelden

Aanmelden bij V.V. Irene kan door het aanmeldingsformulier in te vullen en in te leveren bij onze secretaris, Hans Mornout:

Hans Mornout
Julianastraat 3
5492 AK SCHIJNDEL

Dit mag ook digitaal naar het secretariaat.

U kunt het aanmeldingsformulier onderaan deze pagina vinden door op de link ''Aanmeldingsformulier V.V. Irene'' te klikken.

Let op:

• Nieuwe leden van 16 jaar en ouder dienen bij het aanmeldingsformulier een kopie van een identiteitsbewijs toe te voegen;
  • Beëindiging van het lidmaatschap gebeurt altijd door een schriftelijke of telefonische afmelding bij de secretaris;
  • Verhuizingen of andere mutaties worden schriftelijk (brief of e-mail) of telefonisch doorgeven aan de secretaris, zo kunnen wij ons ledenbestand actueel houden;
  • Wie lid wil worden van een andere vereniging dient een overschrijvingsformulier bij de secretaris van de andere vereniging op te halen en in te leveren bij onze secretaris. Als aan alle verplichtingen (o.a. op tijd betalen van contributie) is voldaan stemt onze vereniging doorgaans in met de overschrijving. Overschrijving wordt door de KNVB verleend:

- Tijdens het seizoen alleen als er een geldige reden voor is, zoals verhuizing naar een plaats, die meer dan 15 kilometer verder ligt.

- Voor een nieuw seizoen als het formulier tijdig bij de KNVB is, d.w.z. voor 31 mei.

Heb je nog vragen over het lidmaatschap of het aanmelden bij onze vereniging? Mail dan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel naar Hans Mornout via 06-53 95 96 22

Als lid van V.V. Irene betaal je onderstaande contributiegelden.

Dames

€ 160,00

€  95.00

A-, B- en C-junioren

€ 120,00

D-, E- en F-pupillen

€ 100,00

Reservespelers, leden die alleen trainen en donateurs

€ 25,00

Ereleden

€ 0,00

€ 0,00

Regeling KNVB-contributie
(al inbegrepen bij bovenstaande bedragen)

Leiders/trainers/

bestuursleden/scheidsrechters

Niet actief als voetballer

V.V. Irene betaalt de KNVB-contributie

Leiders/trainers/

bestuursleden/scheidsrechters

Wel actief als voetballer

Basiscontributie minus de KNVB-contributie*

*KNVB-contributie is:

€ 10,00

A-, B- en C-junioren

€ 7,50

D-, E- en F-pupillen

€ 7,50

In principe zijn alle leden, uitgezonderd ereleden, verplicht contributie te betalen. Alle bedragen zijn op jaarbasis en inning via incasso-opdracht. Men kan kiezen voor jaarlijks (in september) of twee keer halfjaarlijks (in september en februari) de contributie te voldoen.

Restitutie van betaalde contributie kan alleen plaatsvinden indien het bestuur vindt dat hier een geldige reden voor is, in alle andere gevallen is men, zoals vastgelegd in de statuten van de vereniging, verplicht contributie te betalen voor het gehele verenigingsjaar (1 juli – 30 juni).

Spelers, die niet aan de contributieverplichting c.q. boete voldoen, zullen worden uitgesloten van activiteiten binnen onze vereniging. Geen geld = geen veld

Verzekeringen

Ieder lid van de KNVB is via de KNVB aanvullend verzekerd tegen WA en ongevallen van, naar en tijdens verenigingsactiviteiten, inclusief uitstapjes, toernooien en kampen. In voorkomende gevallen kan hier op beroep worden gedaan via onze secretaries. Let wel: schade aan brillen e.d. valt niet onder deze verzekering. Verder wordt één ieder die belast is met het vervoer van spelers en/of speelsters van onze vereniging bij uitwedstrijden, aangeraden om een inzittendenverzekering af te sluiten. Dit is niet via de KNVB geregeld.