V.V. Irene kan niet zonder haar sponsors! Wij zijn dan ook erg blij met onze huidige sponsors. Deze zijn op verschillende manieren betrokken bij onze vereniging.

Shirtsponsors

geerts

klomp

vogels

sb trans

Team(s)

Shirtsponsor(s)

V.V. Irene 1

Geerts Adviesgroep

V.V. Irene 2

Geerts Adviesgroep

V.V. Irene 3

Vogels Groenvoorzieingen

V.V. Irene 35+ 1

SB Trans

Jeugd V.V. Irene

Assurantiebedrijf Klomp BV
Vogels Natuurlijk Spelen

Club van 25

Ook als individu of groep kunt u onze club sponsoren door één keer in het jaar 25 euro te doneren. U wordt dan lid van onze ''Club van 25'' en uw naam prijkt vervolgens op het bord in de kantine!

Nieuwe sponsors

We zijn echter ook op zoek naar nieuwe sponsors! Heeft u interesse om iets voor onze vereniging te betekenen en kunnen wij iets voor uw bedrijf of instelling betekenen? Laat het ons weten! We zullen in een oriënterend gesprek kijken naar de mogelijkheden. U kunt contact opnemen met de vertegenwoordiger van de sponsorcommissie Lorenz Beekmans(Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. / 06-22779137).